شروع دوره صفر تا صد تسلا دارای تخفیف های استثنایی !

جستجو پیشرفته محصولات

مزایای کلاس آنلاین چیست ؟!

مزیت کلاس های آنلاین

خواندن این مطلب

3 دقیقه

زمان میبرد!

مزایای کلاس آنلاین چیست ؟!

کلاس‌های آنلاین امروزه یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین شیوه‌های آموزشی هستند و به دلیل مزایای متعددی که دارند، به سرعت در حال جایگزین شدن با کلاس‌های حضوری سنتی هستند.

آموزشگاه اسمارتیچ با مهیا کردن زیرساخت های لازم جهت برگزاری کلاس های آنلاین با کیفیت، از آموزشگاه های برتر و پیشتاز در این زمینه می باشد. در اینجا به بررسی مزایای کلاس آنلاین و مزیت های حضور در کلاس های آنلاین اسمارتیچ می پردازیم.

مزایای کلاس آنلاین

مزایای کلاس آنلاین اسمارتیچ

• دسترسی آسان و راحت

یکی از اصلی ترین مزایای کلاس‌ آنلاین اسمارتیچ، دسترسی آسان و راحت به آن‌هاست. دانش آموزان می توانند با داشتن دستگاه‌های هوشمند و دسترسی به اینترنت، از هر جای ایران به راحتی به این کلاس‌ها دسترسی پیدا کنند و در آن‌ها شرکت کنند. این موضوع به ویژه برای افرادی که به دلایل مختلف امکان حضور در کلاس‌های حضوری را ندارند و یا عزیزانی که در شهرستان ها  هستند و تمایل به شرکت در کلاس اساتید آموزشگاه که در تهران هستند را دارند بسیار مفید و مناسب است.

• صرفه‌جویی در زمان و هزینه

شرکت در کلاس‌های آنلاین به طور قابل توجهی موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود. اولیا و دانش آموزان دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه برای رفت‌وآمد به محل برگزاری کلاس ندارند. این امر به ویژه برای افرادی که به دلیل مشغله‌های شغلی یا خانوادگی امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند، بسیار ارزشمند است.

مزایای شرکت در کلاس آنلاین

• امکان تکرار و بازبینی جلسات

از دیگر مزایای کلاس‌ آنلاین ، امکان تکرار و بازبینی جلسات است. در آموزشگاه اسمارتیچ، جلسات به صورت ضبط‌شده در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند هر زمانی که نیاز دارند، به آن‌ها مراجعه کنند و مطالب را مجدداً مرور نمایند. این امکان به ویژه برای افرادی که در پروسه‌ی یادگیری خود نیاز به مرور و تکرار دارند، بسیار مفید و مؤثر است.

• دسترسی آسان و سریع و دائمی به محتواهای آموزشی

به محض برگزاری کلاس‌های آنلاین، دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن به محتوای آموزشی شامل جزوات کلاسی، فیلم های ضبط شده، تکالیف و….. دسترسی پیدا کنند. این محتواهای آموزشی تا پایان سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد.

• امکان تعامل با اساتید متخصص

کلاس‌های آنلاین اسمارتیچ به دانش آموزان این امکان را می‌دهند که با اساتید متخصص و برتر کشوری که مولف کتاب های هوش و طراح سوالات آزمون تیزهوشان هستند در ارتباط مستقیم باشند و از تجربیات و دانش آنان بهره ببرند. این موضوع به ویژه برای افرادی که به دنبال آموزش تخصصی و تعامل فعال با اساتید هستند، بسیار مفید و ارزشمند است. این تعامل در کلاس های اسمارتیج از طریق چت و وصل شدن صدای دانش آموزان در کلاس امکان پذیر است.

مزایای کلاس آنلاین اسمارتیچ

• یادگیری در محیط آرام و راحت

یکی دیگر از مزایای کلاس‌ آنلاین ، امکان یادگیری در محیط آرام و راحت است. دانش آموزان می‌توانند در محیط آشنای خود به یادگیری بپردازند. این موضوع به ویژه برای دانش آموزان ابتدایی که ممکن است به دلایل مختلف تمرکز کمتری در کلاس های حضوری داشته باشند، بسیار مفید و با ارزش است.

• نظارت اولیا

یکی دیگر از مزایای کلاس‌ آنلاین ، نظارت اولیا بر روند آموزشی کلاس ها است. اولیا می توانند دانش آموزان را در کلاس ها همراهی و در جریان جزییات آموزش قرار بگیرند و همچنین در حل تکالیف کلاسی دانش آموزان را یاری کنند.

• پشتیبانی کلاس ها

در طول کلاس های آنلاین اسمارتیچ پشتیبان ها بر عملکرد دانش اموز و فعالیتش نظارت دارند و در صورت بروز هر مشکلی در لحظه مشکل را برای دانش آموز حل میکنند.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

09909389945 _ 021-44057748

درباره نویسنده



نویسنده
ثمین تراشه

نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط